اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

رأی شورای فرهنگ عمومی قزوین به پیشنهادات سازمان فرهنگی ورزشی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: حفظ و تقویت زبان فارسی، اصلاح کتب آموزش زبان انگلیسی، تولید و اشاعه بازی و اسباب بازی‌های ایرانی و ترویج ورزش‌های بومی و محلی چهار پیشنهاد تصویب شده در شورای فرهنگ عمومی استان بود.

رأی شورای فرهنگ عمومی قزوین به پیشنهادات سازمان فرهنگی ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در جلسه اداری سازمان فرهنگی ورزشی اظهار داشت: در نود و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین چهار مورد از پیشنهادات سازمان فرهنگی ورزشی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این نشست در راستای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با ایشان برپا شد و پیرو تأکیدات رهبر انقلاب در مورد موضوعات مهم فرهنگی جامعه و اولویت‌های مربوط به این بخش پیشنهادات سازمان فرهنگی به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی رسید.

وزیری‌نژاد از تشکیل کمیته‌های جداگانه پیشنهادات به تصویب رسیده با حضور سایر اعضا و نهادهای مسئول خبر داد و گفت: نوع کار آنها بررسی و تدوین اسناد عملیاتی در محورهای اشاره شده است.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت‌های استان قزوین در راستای تحقق پیشنهادات به تصویب رسیده تأکید کرد و افزود: گام نهادن در راه تقویت زبان و ادبیات فارسی ضمن همکاری با دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رخ نمی‌دهد ضمن اینکه کارهای مطالعاتی سازمان فرهنگی در تحریر کتب آموزش زبان انگلیسی با رویکرد فرهنگ شهروندی بسیار ارزشمند بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی اضافه کرد: برگزاری سه دوره جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی و استفاده از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان استان در این‌گونه برنامه‌ها گام مهمی در راستای تحقق اهداف پیش روست.

انتهای پیام/2667/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول