اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان طرح‌های پژوهشی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

مسئول علمی پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان طرح‌های پژوهشی این اداره‌کل برای سال 93 خبر داد.

آغاز فراخوان طرح‌های پژوهشی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مینا مختاری اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفند با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان استان فرم‌های پیشنهادی طرح‌های پژوهشی را دریافت و ثبت نام کنند.

وی افزود: پس از تایید طرح از سوی شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان و پس از تامین اعتبار با پژوهشگران برتر قرار داد بسته شود.

مختاری با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی در دو زمینه ورزش و جوانان برگزار می‌شود، گفت: موضوعات ورزشی شامل، بررسی موانع توسعه بخش خصوصی با توجه به شرایط استان، بررسی آثار فیزیولوژیک و روانشناختی تمرینات ورزشی در ارتفاع، مطالعه شیوه‌های ارتقای ورزش‌های بومی، مطالعه سرانه ورزشی و امکانات مورد نیاز برای ورزش‌های همگانی و قهرمانی است.

مسئول علمی، پژوهشی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بررسی تاثیر فعالیت بدنی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در بین جوانان و بررسی تاثیر ورزش و بنیان‌های رفتاری و شخصیتی پسران و دختران دانش اموزان از دیگر این موضوعات است.

مختاری ادامه داد: در حوزه جوانان نیز 6 موضوع برای علاقه‌مندان وجود دارد که شامل، بررسی وضعیت و راهکارهای افزایش خودباوری و خلاقیت در بین جوانان، بررسی وضعیت و میزان تمایل به ازدواج در بین جوانان استان، بررسی رضایت از زندگی در زوجین جوانان، بررسی میزان شیوع انواع رفتارهای مجرمانه در بین جوانان استان، بررسی میزان آموزش‌های رسمی و غیر رسمی در اشتغال پذیری جوانان و راهکارهای تقویت مشارکت‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت پرداختن، رسیدگی و بررسی مسایل امور جوانان در راستای شناخت تهدیدها، فرصت‌ها، تولید علم و ارایه برنامه‌های راهبردی و توسعه ورزش و اعتلای فرهنگ پژوهش در راستای ارایه طریق و کمک به رفع مسایل و مشکلات ورزش استان، از اهداف این فراخوان است.

انتهای پیام/68001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول