اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نهاوند خبر داد

ایجاد 274 پایگاه جشن نیکوکاری در نهاوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند از ایجاد 274 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.

ایجاد 274 پایگاه جشن نیکوکاری در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی کاویانی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز جشن نیکوکاری در نهاوند در جمع مدیران ادارات نهاوند اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری تقسیم شادی‌ها و کمک به نیازمندان است.

وی به بیان روایاتی از ائمه معصومین(ع) گفت: دین مبین اسلام برای کمک به همنوع همواره تاکید کرده تا جایی که شعرای فرهیخته و مفاخر ایران‌زمین نیز با سرودن اشعاری در این زمینه بر کمک به همنوع و ترویج فرهنگ برادری و برابری در جامعه کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند از ایجاد 274 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و ابراز داشت: با همکاری و مساعدت بسیج سپاه نهاوند در سطح روستاهای بزرگ نیز پایگاه‌های ویژه جشن نیکوکاری ایجاد شده است.

وی به حضور چشمگیر مردم ولایت‌مدار نهاوند در محل پایگاه‌های جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این پایگاه‌ها در محل ستاد نماز جمعه نیز از روز جمعه دایر می‌شوند.

کاویانی با بیان اینکه در نهاوند یک‌هزار و 100 دانش‌آموز و 120 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: تعدادی از دانشجویان زیر پوشش توانستند مدارج بالای علمی را به سرعت طی کرده و به مردم خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/89016/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول