اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی خبر داد

اهتمام جدی برای ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای آذربایجان غربی

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: اهتمام جدی برای ساماندهی مزار شهدا در مناطق مختلف آذربایجان غربی به ویژه مناطق روستایی آغاز شده است.

اهتمام جدی برای ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای آذربایجان غربی

یحیی تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: شهدا در آذربایجان غربی از جایگاه رفیعی برخوردار هستند، بنابراین دستگاه‌های اجرایی در هر زمینه‌ای که به نوعی با شهدا مرتبط شود، شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدا مناطق روستایی استان در خوی، اشنویه، میاندوآب، نقده و پلدشت پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد، که این پروژه‌ها ساختمان حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار ارومیه را شامل می‌شود.

تیموری ساماندهی گلزار شهدا را اموری مانند مرمت آرامگاه‌ها، نوسازی عکس‌ و قاب عکس‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش برای بهسازی وضعیت مزار شهداء نشان‌دهنده عمق ریشه‌های دینی، عقیدتی و دلبستگی به شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در اشاره به آمار شهدای سادات مناطق مختلف این استان گفت: 286 نفر سید در آذربایجان غربی به فیض شهادت نائل آمده است.

وی ضمن تقدیر از دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی برای ورود به این حوزه خاطرنشان کرد: مبلغ قابل توجهی توسط این اداره برای مرمت یک هزار مزار شهید اختصاص یافته است.

تیموری با اظهار به اینکه با وجود پایان یافتن دفاع مقدس همچنان در بوستان شهادت در این استان مفتوح است، خاطرنشان کرد: از زمان پایان جنگ تحمیلی تاکنون 289 نفر شهید مردم این استان به انقلاب تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/61002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول