اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر خبر داد

ساماندهی 173 گلزار شهدا در استان بوشهر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی 173 گلزار شهدا در استان بوشهر خبر داد.

ساماندهی 173 گلزار شهدا در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از گلزارهای شهدا در منطقه شبانکاره اظهار داشت: توجه به خانواده شهدا امری لازم است و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مسیر اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: به طور مکرر به خانواده شهدا سرکشی می‌کنیم و در تمام ایام سال این روند تداوم دارد که این امر موجبات آشنایی با مشکلات و دغدغه‌های خانواده شهدا می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای سراسر استان از اولویت‌های این اداره کل است و امیدوار هستیم با کمک دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

حاجی‌زاده از ساماندهی 173 گلزار شهدا در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: تاکنون 153 گلزار شهدا در استان بوشهر ساماندهی شده و 20 گلزار نیز در دست اجراست.

وی ابراز داشت: در مجموع در حال حاضر تعداد 20 گلزار شهدا با اعتباری بیش از 6.2 میلیارد ریال در دست اجراست که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شود.

حاجی‌زاده گفت: در استان بوشهر 209 گلزار شهدا وجود دارد که 36 گلزار در نوبت ساماندهی قرار دارد و با تامین اعتبارات کلنگ‌زنی خواهند شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه آب و برق همه گلزارهای شهدا رایگان است افزود: از تمام توان برای بهبود ساماندهی گلزارهای شهدا بهره می‌بریم.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول