اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر

گلزار شهدای سمیرم عطرافشانی و گلباران شد

به مناسبت گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی گلزار شهدای شهر سمیرم جدید گلباران و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای سمیرم عطرافشانی و گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، پیش از ظهر امروز همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، جمعی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان سمیرم با حضور در گلزار شهدای سمیرم با قرائت فاتحه و صلوات یاد آنها را گرامی داشته و با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

امام جمعه سمیرم با تاکید بر پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اظهار کرد: استقلال و آزادی میهن اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان جان برکف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: شهرستان سمیرم بیش از 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که این سبب عزت و افتخار شهرستان است.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم با تاکید بر الگو قرار دادن سیره شهدا در همه عرصه‌های زندگی تصریح کرد: انتقال ایثار و شهادت به نسل جوان و ترویج آنها در بین آحاد جامعه تنها راه مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک کنند، ادامه داد: نسل امروز که دوران دفاع مقدس را به درستی درک نکرده است باید با خاطرات رزمندگان و دلیرمردان جبهه و شهادت آشنا شوند تا آرمان‌های انقلاب را به خوبی درک کنند تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

محمدعلی آقایی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا جوانان با دستاورهای نظام آشنا شوند و با خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و میثاقی داشته باشند.

به گزارش فارس، اجرای حلقه‌های صالحین، زیارت عاشورا و سرود انقلابی توسط دانش‌آموزان از برنامه‌های این آئین در گلزار شهدای سمیرم بود.

انتهای پیام/2301/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول