اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

تشکل‌های بخش خصوصی حضور فعال‌تری در عرصه اقتصادی داشته باشند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خواستار حضور فعال‌تر تشکل‌های بخش خصوصی در عرصه اقتصادی شد.

تشکل‌های بخش خصوصی حضور فعال‌تری در عرصه اقتصادی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین فنایی، ظهر امروز در اجلاس روسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور به میزبانی یزد اظهار داشت: برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم تغییراتی داشته که صاحبان صنایع باید در جریان آن قرار گیرند و لازمه تحقق این امر، ارتباط مستمر تشکل‌ها با یکدیگر است.

وی تاکید کرد: فعالیت تشکل‌های بخش خصوصی در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی باید بیش از گذشته گسترش یابد و معتقدیم که ایجاد بستر لازم برای توسعه صنعتی و اقتصادی تا حد قابل توجهی وابسته به تشکل‌ها است.

فنایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم به روسا و دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، به بیان اهداف برگزاری این اجلاس پرداخت.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، از جمله برنامه‌های این اجلاس را تدوین سیاست‌های سال آینده خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت طرح اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: نحوه اجرایی شدن ابلاغیه مقام معظم رهبری در زمینه سیاست‌ها و خط مشی‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی نیز از سوی روسا و دبیران خانه‌های صنعت در این اجلاس دنبال خواهد شد و امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

فنایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در برگزاری این اجلاس را بررسی روش‌های توسعه ارتباطی بین خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور اعلام کرد و افزود: ارتباط موثر بین خانه‌های صنعت در سطح کشور کمک موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و رشد و توسعه اقتصادی و افزایش تولید ملی خواهد داشت.

رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد عنوان کرد: بحث و تبادل نظر پیرامون تفویض اختیار و قانونمندی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور از دیگر مواردی است که در نشست روسا و دبیران خانه‌های صنعت و معدن دنبال خواهد شد.

فنایی بیان کرد: بررسی راهکارهای تقویت بخش خصوصی در هر استان، سازماندهی داخلی، پیگیری ارتقای سطح توانمندی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، گسترش اطلاع رسانی، تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات روز صنعتی و معدنی از جمله اهداف و برنامه‌های این اجلاس است.

به گزارش فارس، بیست و یکمین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در دو بخش نشست روسای خانه‌های صنعت و نشست دبیران خانه‌های صنعت در موضوعات مختلف و مهم اقتصادی کشور و تدوین سیاست‌های کلی اقتصادی به مدت دو روز در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2464/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول