اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروز در قزوین

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه نوروز در این استان خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروز در قزوین

علی‌اکبر کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه نوروز از پانزدهم اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 93 در استان قزوین آغاز می‌شود.

وی افزود: در این طرح 360 ناظر افتخاری در 30 گروه بازرسی با همکاری مجامع امور صنفی اصناف در این استان استفاده می‌شود که 20 گروه در مرکز قزوین و 2 گروه در هر یک از شهرستان‌های این استان است.

کبیری با اشاره به اینکه به مناسب فرا رسیدن عید نوروز و افزایش تقاضای مردم به کالاهای اساسی برخی از افراد با سوء‌استفاده از این موقعیت اقدام به افزایش اجناس خود می‌کنند، بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با هدف تنظیم بازار و افزایش دسترسی راحت مردم به کالاهای ضروری با قیمت مناسب طرح یاد شده را با جدیت انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تقاضای مردم برای تأمین مایحتاج ضروری محصولات غذایی، بهداشتی و پروتئینی شب عید مانند شیرینی، شکلات، برنج، کیف، کفش، پوشاک، منسوجات، گوشت مرغ و قرمز، آجیل و ماهی بیشتر می‌شود، اضافه کرد: این سازمان طرح تشدید نظارت ویژه نوروز را در این صنف‌های تجاری با جدیت اجرا می‌کند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد مسافران افزایش می‌یابد و همچنین برای خرید و اسکان به مکان‌های مختلفی مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: به همین دلیل طرح یاد شده در مراکز اقامتی، اقتصادی، تجاری، تفریحی، داروخانه، رستوران‌های بین‌راهی و هتل‌ها به صورت ویژه و با جدیت اجرا می‌شود.

کبیری ابراز داشت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه تلفنی 124 این سازمان در این ایام فعال بوده و به شکایات مردمی از صبح اول وقت تا هشت شب رسیدگی می‌کند و هر فردی می‌تواند در صورت شکایت با این سامانه تماس حاصل کند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: بازرسان و ناظران با هدف برخورد با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان شب عید با تلاش مضاعفی نظارت می‌کنند تا بازار آرامی در این ایام برای آحاد جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/77009/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول