اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در آستارا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان در این طرح با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن خالق‌وردی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار این شهرستان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در آستارا اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار فروش‌های فوق‌العاده در آستارا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این فروش با همکاری 75 واحد صنفی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این فروش از دیگر برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در آستارا است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقدمات فروش فوق‌العاده در حال آماده‌ سازی است، گفت: واحدهای مذکور کالای خود را با نصب پرده و پلاکارد در ایام پایانی سال با 10 تا 15 درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

وی درباره توزیع میوه شب عید بازار در آستارا تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار میوه شب عید مقادیر کافی میوه از محل ذخیره‌سازی شده استان برای توزیع در آستارا تامین شده است.

خالق‌وردی‌پور ادامه داد: این مقدار میوه در روزهای پایان سال با اطلاع‌رسانی قبلی در محل‌های اعلام شده بین شهروندان عرضه می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه بهاره اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با مشارکت 120 واحد صنفی و تولیدی از تاریخ 15 تا 25 اسفند جاری در میدان فرمانداری بلوار معاد آستارا برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول شهروندان می‌توانند کالای مورد نیاز این ایام را با تخفیفی معادل 5 تا 15 درصد همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب از نمایشگاه مذکور تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مذکور کالای پرمصرف ایام نوروز به ویژه مواد غذایی، مرغ و گوشت، کیف و کفش، پوشاک و مواد شوینده عرضه می‌شود.

خالق‌وردی‌پور از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: در چارچوب این طرح دهها نفر از بازرسان اداره مذکور، اصناف و ناظران افتخاری بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی آستارا نظارت می‌کنند.

وی این نظارت را به‌ویژه در واحدهای عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی عنوان کرد و متذکر شد: بازرسان با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول