اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

اجرای طرح نظارتی تشدید بازرسی از اصناف ویژه نوروز 93

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها در روزهای آینده با هدف پیشگیری و برخورد با تخلفات اقتصادی در آستانه عید نوروز 93 خبر داد.

اجرای طرح نظارتی تشدید بازرسی از اصناف ویژه نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 15 اسفند سال‌جاری تا 15 فروردین 93 بازرسی‌ها و نظارت به صورت فوق‌العاده در حوزه کنترل قیمت و کیفیت کالاها و خدمات و برخورد با کالاهای قاچاق انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس طرح نظارتی ویژه نوروز برای نظارت مطمئن بر بازار کالاهای پرمصرف بالغ بر 200 نفر بازرس سازمان و اتاق اصناف در کل استان به کنترل بازار می‌پردازند و سامانه 124 دریافت شکایات مردمی نیز به صورت 24 ساعته فعال خواهد بود و در صورت وصول شکایت و گزارش شهروندان از هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور و سایر موارد در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بیشترین بازرسی‌ها و کنترل در حوزه کالاها و خدمات اولویت دار و پر تقاضا در ایام نوروز خواهد بود.

عظمایی همچنین از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تامین میوه نوروزی و پرتقال و سیب و برپایی اماکن توزیع میوه با بهره گیری از تجارب سال‌های قبل  خبر داد و افزود: برای این منظور 30 محل توزیع میوه در تبریز پیش بینی شده که در صورت نیاز می‌تواند افزایش یابد.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول