اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال خبر داد

اجرای طرح نظارتی نوروز در ماسال

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی نوروز در ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سید رسول موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اظهار کرد: 38 واحد صنفی تاکنون آمادگی خود را برای فروش‌های فوق‌العاده در ماسال اعلام کردند.

وی از فوش فوق‌العاده واحدهای صنفی از 20 اسفند در ماسال خبر داد و افزود: پوشاک، کیف، کفش و خواربار با تخفیف 10 تا 15 درصد در واحدهای عرضه‌کننده کالا عرضه می‌شود.

موسوی به توزیع 24 تن میوه شب عید در ماسال اشاره کرد و گفت: مقدار 14 تن پرتقال و 10 تن سیب در ایام پایانی سال با نرخ مصوب و اطلاع‌رسانی مناسب در ماسال توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال بر اجرای طرح نظارتی در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: طرح نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه جاری تا 31 فروردین ماه سال 93 در ماسال اجرا می‌شود.

به گفته وی، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و ناظران افتخاری در اجرای طرح مذکور مشارکت دارند و با تخلف‌ها در سطح بازار مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول