اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی کوهبنان خبر داد

غرس 7 هزار اصله درخت در کوهبنان

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کوهبنان گفت: هفته منابع طبیعی امسال با شعار «منابع طبیعی با مردم، برای مردم» نامگذاری شده و غرس 7 هزار اصله درخت در شهرستان کوهبنان انجام می‌شود.

غرس 7 هزار اصله درخت در کوهبنان

سیدمسعود جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: امسال در هفته منابع طبیعی 7 هزار اصله نهال در شهرستان توزیع می‌شود.

وی تصریع کرد: هفته منابع طبیعی امسال با شعار «منابع طبیعی با مردم، برای مردم» نامگذاری شده و این شهرستان نیز 30 برنامه تدارک دیده است که درختکاری با حضور مردم در شهرک امام رضا (ع) از جمله مراسم باشکوه در راستای تحقق شعار امسال است.

جعفری بیان داشت: در روز 15 اسفند ماه امسال با حضور مسئولان و مردم بیش از 2 هزار اصله نهال در روستای کهن، خیابان امام رضا (ع) و شهرک امام رضا (ع) کوهبنان و روستاهای سلمان‌شهر و خانمکان طغرالجرد غرس می‌شود.

رئیس منابع طبیعی کوهبنان از اختصاص نهال به هر نوزادی که در این هفته به دنیا بیاید خبر داد و گفت: این امر در راستای اشاعه فرهنگ منابع طبیعی اجرا می‌شود و مقرر شد تا ثبت احوال شهرستان نسبت به معرفی خانواده‌هایی که در این هفته صاحب فرزند می‌شوند به منابع طبیعی برای دریافت نهال اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان شهرستان و تشویق آنها به کاشت حداقل یک درخت در هفته منابع طبیعی بیش از 2 هزار اصله نهال در بین نمازگزاران جمعه شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد توزیع می‌شود.

جعفری تاکید کرد: کاشت درخت بر اساس آموزه‌های دینی و سنت حسنه نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است، اما شهروندان کوهبنانی باید تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری این درختان به کار ببرند و همچون فرزندان خود از آن مراقبت کنند.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول