اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

توزیع 3 هزار اصله نهال رایگان در قزوین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: فردا به مناسبت روز درختکاری سه هزار اصله نهال غیر مثمر به صورت رایگان بین شهروندان قزوینی توزیع می‌شود.

توزیع 3 هزار اصله نهال رایگان در قزوین

حسین عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین امسال به مناسبت روز درختکاری سه هزار اصله نهال غیر مثمر به صورت رایگان بین شهروندان قزوینی در بازار روز مهدیه توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازار روز مهدیه یکی از بازارهای زیر پوشش سازمان یاد شده است، ابراز داشت: این بازار در شهرک مهدیه واقع در جانبازان قرار دارد و شهروندان قزوینی از پانزدهم تا بیست و دوم اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به این بازار به صورت رایگان نهال دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین ترویج فرهنگ کاشت درخت،‌ گل و گیاه، حفظ و نگهداری از آنها را از جمله اهداف توزیع رایگان نهال عنوان کرد و گفت: این فرهنگ باید بیشتر در بین شهروندان قزوینی نهادینه شود که هفته درختکاری فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

عمویی برگزاری جشن طبیعت از پانزدهم تا بیست و دوم در بازار روز مهدیه را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان و بیان کرد: این جشن همه روزه از ساعت 9 صبح تا یک ظهر و 16 تا 19 شب برپا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این جشن شرکت کنند.

* برگزاری مسابقه نقاشی طبیعت در قزوین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از نهال در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است، ابراز داشت: به همین دلیل سازمان یاد شده با همکاری سازمان تعاونی روستایی اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع طبیعت همراه با آموزش حفظ طبیعت کرده است.

این مسئول ادامه داد: این مسابقه از پنجشنبه پانزدهم اسفند همزمان با روز درختکاری تا بیست و دوم این ماه در بازار روز مهدیه برپا می‌شود که والدین می‌توانند برای شرکت کودکان خود در این مسابقه یاد شده به این بازار مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه با حضور اساتید نقاشی‌های کودکان در بیست و دوم اسفند ماه در بازار روز مهدیه داوری می‌شود، ابراز داشت: به 20 نفر از برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.

عمویی با بیان اینکه آموزش کاشت، حفظ و نگهداری از نهال در دوران کودکی می‌تواند نقش بسزایی را در نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در جامعه داشته باشد، ابراز داشت: تحقق این مهم از جمله اهداف برگزاری این مسابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین افزایش علاقه، انگیزه و تلاش کودکان به کاشت و نگهداری از نهال و گل را از دیگر اهداف مسابقه نقاشی طبیعت بین کودکان قزوینی برشمرد.

انتهای پیام/77009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول