اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد

کاشت نمادین نهال در مدارس آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در هر یک از مدارس شهرهای مختلف آذربایجان غربی یک نهال به صورت نمادین و به منظور فرهنگ‌سازی کاشت می‌شود.

کاشت نمادین نهال در مدارس آذربایجان غربی

علی پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در نخستین روز هفته منابع طبیعی شاهد برگزاری مراسم ویژه در مدارس استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید کودکان از دوران کودکی با حراست از منابع طبیعی آشنا شوند، تصریح کرد: برای این منظور در هر یک از مدارس شهرهای مختلف آذربایجان غربی یک درخت کاشته می‌شود.

پیرمرادی افزود: در این راستا نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم که امسال تلاش می‌شود برنامه‌های هفته منابع طبیعی را در سطح وسیع‌تری از جامعه اجرا کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی اعلام کرد: برای این منظور آغاز هفته منابع طبیعی با حضور 400 نفر از مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

پیرمرادی به نقش سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: در این میان نقش سازمان‌های مردم نهاد در حراست و مراقبت از منابع طبیعی نیز نادیده گرفته نشده است.

انتهای پیام/61001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول