اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رزن خبر داد

کاشت 10 هزار اصله نهال در شهرستان رزن

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن گفت: به مناسبت روز درختکاری فردا 10 هزار اصله نهال در شهرستان رزن کاشته می‌شود.

کاشت 10 هزار اصله نهال در شهرستان رزن

خیرالله رستگاری امروز در گفت‌وگو به خبرنگار فارس در رزن با اشاره به کاشت 10 هزار اصله نهال در شهرستان رزن اظهار داشت: از این تعداد، 6 هزار و 500 اصله نهال غیر مثمر و 3 هزار و  500 اصله نهال غیر مثمر هستند.

وی بیان داشت: فردا به مناسبت روز درختکاری در روستای عمان به یاد 16 شهید این روستا 16 نهال و به تعداد اهالی روستا نیز 2 هزار و 400  نهال کاشته خواهد شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن ادامه داد: در هفته منابع طبیعی 800 اصله نهال در شهر رزن و 300 اصله نهال توسط نیروی انتظامی این شهرستان کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار اصله توسط اداره جهاد سازندگی کاشته می‌شود، ابراز داشت: به یاد 469 شهید شهرستان رزن 469 اصله نهال توسط بنیاد شهید کاشته خواهد شد.

رستگاری در ادامه سخنانش تصریح کرد: مساحت جنگل‌های موجود در شهرستان رزن 358 هکتار است که در سال‌های گذشته توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشته شده است.

وی افزود: با صنعتی شدن کشور، افزایش جمعیت و بالا رفتن نیازهای شهری در افزایش بهره‌برداری از منابع طبیعی، لازم است علاوه بر دقت در حفظ منابع طبیعی نسبت به توسعه فضای سبز از طریق جنگل‌ها در سطح وسیع در مناطق مساعد اقدام شود.

انتهای پیام/2499/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول