اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد غنی‌سازی اوقات فراغت قشر جوان است و این کانون‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه دارند.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرشدی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی گرامیداشت 18 اسفند ماه سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه حوزه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده و متنوع است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه فعالیت‌های دینی و مذهبی است که در این بخش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح کشور انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان نیز 520 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال است که توانسته برنامه‌های مهم و بزرگی از جمله کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) و جشنواره سرود رضوی روستاهای کشور و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری را با محوریت مسجد و ترویج سیره اهل بیت (ع) برگزار کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برگزاری مناسب کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان تحسین مراجع بزرگوار تقلید را در پی داشته و این کنگره توانسته به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها قرار گیرد که تمام این اقدامات نشان دهنده کار بزرگ کانون‌های مساجد در استان هرمزگان است.

مرشدی نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد غنی‌سازی اوقات فراغت قشر جوان است و این کانون‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه دارند.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول