اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بافت:

بازسازی چمن ورزشگاه بافت 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان بافت گفت: برای اتمام ساماندهی وضعیت نامساعد زمین چمن ورزشگاه بافت به اعتبار 200 میلیون تومانی نیاز است.

بازسازی چمن ورزشگاه بافت 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سال‌هاست که صدای فریاد هیچ فوتبالیستی را زیر آسمان، داخل مستطیل سبز در بافت نشنیده‌ام، مستطیل سبز 10 سال پیش، اکنون دیگر سبز که نیست هیچ، ‌رنگ خاک شده است و نه رنگ خاک بلکه کاملاً خاک شده است.

در بافت یک چمن فوتبال پر چاله بود که آن هم به تاریخ پیوست و از حدود چهار سال پیش که خاکی شده است نه آبی به آن پاشیدند و نه گیاه سبزی در آن دیده شده است.

شهرستان بافت با وجود جوانانی که نشان داده‌اند، می‌توانند در جهان بدرخشند از داشتن یک ورزشگاه و استادیوم محروم است، پیمان نصیری دارنده مدال طلای دو و میدانی المپیک، محمد نصیری مربی تیم پرورش اندام کشور، مسلم عزیزی جوان‌ترین دونده ماراتن کشور و ... از نخبه‌های ورزشی بافت هستند، نمی‌گوییم برای ورزش بافت کاری نشده است، اما این مردم بیش از این‌ها لیاقت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برخلاف اینکه ما 12 تیم فوتبال در شهرستان داریم از داشتن یک چمن فوتبال بی‌بهره هستیم.

عباس امینی افزود: بازسازی مجدد زمین چمن فوتبال بافت را آغاز کردیم و همزمان با خاک‌‌برداری و خاک‌‌ریزی، جدول‌‌گذاری، کاشت چمن و ایجاد سیستم آبیاری را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: بیش از دو سال است که این زمین به صورت کامل چمنش خشک شده و قابل استفاده نیست، در شهرستان بافت 12 تیم فوتبال فعال وجود دارد که هم در بخش نوجوانان و هم جوانان فعالیت می‌کنند.

امینی تصریح کرد: عدم وجود اسپانسر مالی ما را به مشکل می‌اندازد، من به ورزشکاران قول می‌دهم که زمین چمن را تا تیر ماه 93 آماده کنیم.

وی بیان کرد:‌ ما نیازمند کمک مسئولان هستیم، برای اتمام این پروژه بزرگ 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است تا دل ورزشکاران شاد شود، زهکشی زمین، خاک‌برداری و خاک‌‌ریزی، جدول‌‌گذاری، کاشت چمن و ایجاد سیستم آبیاری و سرویس بهداشتی و رختکن از اقدامات پرهزینه هستند.

امینی خاطر نشان کرد: برای این زمین هیچ اعتبار ملی و استانی تخصیص داده نشده و اقداماتی هم که در حال صورت گرفتن است با پولی است که با تلاش بسیار جمع‌آوری کردیم.

وی اذعان داشت: 15 میلیون تومان از نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی، 8 میلیون تومان از خیران،‌ 5 میلیون تومان از باشگاه مس و 5 میلیون تومان هم وام گرفتیم.

امینی گفت: لازم به ذکر است که در ایجاد خاک‌برداری و دیگر اقدامات شهرداری، اداره راه و بخشداری مرکزی کمک شایانی به ما کردند.

انتهای پیام/80024/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول