اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی، سالن ورزشی و سنگ‌شکن برون‌اندامی در بستک

فرماندار بستک با بیان اینکه 400 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و عمرانی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود، گفت: زمین‌ چمن مصنوعی، سالن ورزشی و سنگ‌شکن برون‌اندامی از مهمترین پروژه‌های عمرانی بستک هستند.

بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی، سالن ورزشی و سنگ‌شکن برون‌اندامی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده جمعه شب در نشستی خبری با بیان اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بستک با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر آیین افتتاح پروژه‌ها که به عنوان عیدی دولت در جشن انقلاب به مردم خوب شهرستان تقدیم خواهد شد برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز در مرکز شهرستان و روستاها با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در قالب دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تشریح ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن از طریق تریبون نماز جمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از 12 تا 22 بهمن اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دهه فجر، اجرای ویژه برنامه شو بندر تحت عنوان کاروان انقلاب، برگزاری جنگ شادی، برگزاری ویژه برنامه دهه فجر با حضور هنرمندان شهرستان، همایش ائمه جمعه و جماعات، مراسم بزرگ پیاده روی، تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه، نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع فجر انقلاب، اهدا جهیزیه به 22 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، بازدید روستایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را بخشی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان عنوان کرد.

مشتاق‌زاده با اشاره به افتتاح 23 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 155 میلیارد و 368 میلیون ریال در شهرستان بستک افزود: آبفا شهری، آبفا روستایی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور کتابخانه‌ها، راه و ترابری، شبکه بهداشت و درمان، حوزه مقاومت بسیج سپاه بستک، اداره برق و دهیاری‌ها از جمله دستگاه‌های اجرایی در شهرستان هستند که پروژه آنها به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بستک در ادامه بیان داشت: شرکت توزیع برق با 33 میلیارد و 908  میلیون ریال، جهاد کشاورزی با 26 میلیارد و 700 میلیون ریال، آب و فاضلاب روستایی با 20 میلیارد و 760 میلیون ریال، آب و فاضلاب شهری با 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و ورزش و جوانان با 17 میلیارد و 500 میلیون ریال بیشترین اعتبار را هزینه و از لحاظ تعداد، جهاد کشاورزی با هفت پروژه بیشترین پروژه را به بهره‌برداری خواهد رساند.

مشتاق‌زاده با اشاره به افتتاح دستگاه سنگ شکن برون اندامی و درون اندامی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، افتتاح سالن ورزشی با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و افتتاح زمین چمن مصنوعی با 8 میلیارد ریال اضافه کرد: این سه پروژه از مهمترین‌ پروژه‌های چندساله اخیر در بستک به شمار می‌رود.

فرماندار بستک در پایان با اشاره به برخی کمبودها و محرومیت‌های موجود در سطح شهرستان اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، پیشرفت و تعالی همه جانبه در سطح شهرستان و رفع محرومیت‌های موجود در برخی نقاط باشیم.

انتهای پیام/88001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول