اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ‌بازدید شهردار ری از محله‌های منطقه 20 مطرح شد

‌احداث زمین چمن مصنوعی و سالن چندمنظوره ورزشی در مجتمع طاها

شهردار منطقه 20 به دنبال بازدیدهای میدانی ـ محله ای، به همراه دبیران شورایاری این بار به محله‌های دولت‌آباد، منصوریه و فیروزآبادی رفت و مصوبات این بازدید را برای اجرا در برنامه سال آتی قرار داد.

‌احداث زمین چمن مصنوعی و سالن چندمنظوره ورزشی در مجتمع طاها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز برای چهارمین هفته متوالی تیم مدیریت شهری منطقه 20 متشکل از شهردار، قائم مقام، معاونان، مشاوران، شهرداران نواحی، مدیران ارشد و شورایاران این بار از محله‌های دولت‌آباد، منصوریه، منگل و فیروزآباد بازدید و با پیمایش‌های سواره و پیاده نسبت به رفع نیازها و درخواست‌های شهروندان و شورایاران اقدام کردند.

منصور کتانباف با اشاره به اثرگذاری این بازدیدهای میدانی گفت: رفع معارضان ملکی و تعریض خیابان دهخدا، نوسازی بافت فرسوده قلعه دولت‌آباد، احداث فضای سبز در شمال بلوار قدس، رفع گره ترافیکی شهرک دولت‌آباد از مهم‌ترین مصوبات بازدید میدانی از محله دولت‌آباد بود که در دستور کار و پیگیری حوزه‌های مربوطه قرار گرفت.

شهردار منطقه 20 شورایاران را بازوان اجرایی مدیریت شهری برشمرد و با اشاره به اینکه شورایاران در نمایان کردن زوایای پنهان مسائل شهری بسیار موثر هستند، افزود: حضور تمامی معاونان اجرایی در محله‌ها و گفت‌وگو با شهروندان باعث می‌شود که تصمیمات مدیریت شهری با دید روشن‌تر و اثرگذاری سریع‌تری انجام شود به نحوی که طرح مسئله، ارزیابی معاونان و کارشناسان، تصمیم‌گیری و در نهایت ابلاغ مصوبه به حوزه مربوطه در همان محل صورت می‌گیرد.

‌احداث زمین چمن مصنوعی و سالن چندمنظوره ورزشی جنب مجتمع طاها، تعریض خیابان صمدی و تبدیل گورستان امامزاده عبدالله (ع) به پارک آرامستان مهم‌ترین مصوبه‌های بازدید میدانی از محله فیروزآبادی و تملک بنگاه اتفاق، باغ ظهیر و سنگبری‌های بلوار بسیج از مصوبه‌های بازدید میدانی محله منصوریه و منگل بوده است.  بازدیدهای میدانی و محله به محله تیم مدیریت شهری منطقه 20 که هر هفته در روزهای سه‌شنبه انجام می‌شود تاکنون از 12 محله صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2462/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول