اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حریم شهر تهران انجام شد

احداث 8 بوستان و زمین چمن در روستاهای جنوب تهران

قائم مقام شهردار منطقه 20 از احداث و بهره‌برداری شش بوستان و دو زمین چمن مصنوعی در محدوده روستاهای این منطقه جنوبی خبر داد.

احداث 8 بوستان و زمین چمن در روستاهای جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر گفت: بوستان روستاهای طالب‌آباد، محمودآباد و قمی‌آباد در حالی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ساکنان محلی قرار گرفته است که بوستان روستاهای اسلام‌آباد، زمان‌آباد و غنی‌آباد نیز در حال احداث است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و عمومی در محدوده حریم و روستاهای این منطقه را از اولویت‌های مدیریت شهری در سال‌جاری برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی در روستاهای طالب‌آباد و محمودآباد که همزمان با ایام مبارک دهه فجر انجام شد، در حال حاضر هفت فضای ورزشی شامل سوله و زمین چمن در روستاهای محدوده حریم شهر تهران فعال است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به روستاهای خارج از محدوده از وظایف محوله شهرداری منطقه 20 نیست تصریح کرد: مدیریت شهری منطقه 20 به منظور برخورداری ساکنان محدوده حریم از حقوق شهروندی تمامی فعالیت‌های مستمر و روزانه اعم از رفت و روب، پاکسازی انهار، زیباسازی، بهسازی معابر، توسعه زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را در این محدوده اجرا می‌کند تا زمینه آسایش و رفاه ساکنان فراهم شود.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان افزود: منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه پایتخت دارای هفت ناحیه است که ناحیه هفت و بخشی از ناحیه شش این منطقه در محدوده حریم شهر تهران قرار گرفته و شامل 14 روستای غنی‌آباد، اسلام‌آباد، زمان‌آباد، محمودآباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، گل‌تپه، نجم‌آباد، چالطرخان، قمی‌آباد، مقیم‌آباد، طالب‌آباد، غنی‌آباد و کریم‌آباد است.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول