اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان تأکید کرد

پروژه آبرسانی از سد تالوار نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان گفت: پروژه آبرسانی از سد تالوار نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است که با روند کنونی اختصاص اعتبارات قطعاً به طول می‌انجامد.

پروژه آبرسانی از سد تالوار نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان در شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان در این جلسه اظهار کرد: صنعت آب و برق مجموعه بزرگی است که کار خدمات‌رسانی در سطح استان را برعهده دارد.

مرتضی عزالدین با اشاره به اهمیت و لزوم طرح تعادل‌بخشی افزود: هر میزان که به این طرح اهمیت داده شود به صنعت در بخش تخصیص کمک شده است.

وی با بیان اینکه حجم اعتبارات طی چند سال اخیر بسیار کاهش داشته است، بیان داشت: این امر در تعداد اکیپ‌ها و نیروهای شرکت تأثیر گذاشته و اقدامات شرکت را محدود کرده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با اشاره به نصب کنتور هوشمند گفت: 50 درصد چاه‌های سطح استان هنوز برقی نیستند و این امر نیازمند تسهیلاتی برای کشاورزان است تا در این راستا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های آب منطقه‌ای استان همدان یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است، افزود: با توجه به این امر اعتبارات حدود 90 میلیارد تومان است که با این روند پروژه‌ها از بازده زمانی 10 ساله برخوردار خواهند بود.

عزالدین یادآور شد: پروژه آبرسانی از سد تالوار نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است که با روند کنونی تخصیص اعتبارات قطعاً به طول می‌انجامد.

وی با تأکید بر بهره‌برداری سریع از پروژه سد تالوار تصریح کرد: تخصیص 100 درصدی اعتبارات این سد باید پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه پیمانکار انتقال پساب به نیروگاه انتخاب شد، بیان داشت:‌ با برق باختر نیز قرارداد منعقد شده و همه در اجرای این امر مصمم هستند.

در پایان جلسه نیز از زحمات مهندس کمندانی مدیرعامل سابق شرکت آب‌منطقه‌ای استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول