اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

31 تن میوه شب عید شفت تامین شد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تامین 31 تن میوه شب عید مردم شهرستان شفت خبر داد.

31 تن میوه شب عید شفت تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، مجید زیرک بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اظهار کرد: فروش‌های فوق‌العاده توسط  واحدهای صنفی از جمله برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در شهرستان شفت است.

وی با بیان اینکه مقدمات این فروش در حال آماده‌سازی است، تصریح کرد: واحدهای مذکور کالای خود را با نصب پرده و پلاکارد در ایام پایانی سال با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با مشارکت 26 واحد صنفی و تولیدی را از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 29 اسفند در شفت برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند کالای مورد نیاز این ایام را با تخفیف معادل 5 تا 15 درصد همه روزه صبح‌ها و عصرها از نمایشگاه مذکور تهیه کنند.

زیرک مکان برگزاری نمایشگاه بهاره را در پارک شهر خیابان 17 شهریور شفت ذکر کرد و گفت: در این نمایشگاه کالای پرمصرف ایام نوروز به‌ویژه مواد غذایی، مرغ و گوشت، کیف و کفش و پوشاک عرضه می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی در شفت خبر داد و یادآور شد: در چارچوب این طرح دهها نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شفت، اصناف و ناظران افتخاری بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در این شهرستان نظارت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح از واحدهای عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود.

وی درباره ذخیره میوه شب عید تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار میوه شب عید مقدار 18 تن سیب و 13 تن پرتقال از محل ذخیره‌سازی شده استان برای توزیع در شفت تامین شده است.

زیرک خاطرنشان کرد: توزیع میوه شفت در روزهای پایانی سال با اطلاع‌رسانی قبلی در محل‌های اعلام شده بین شهروندان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول