اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند خبر داد

توزیع 20 تن میوه شب عید در هیرمند

فرماندار هیرمند گفت: مقدار 10 تن پرتقال و 10 تن سیب در ایام پایانی سال با نرخ مصوب و اطلاع‌رسانی مناسب در هیرمند توزیع می‌شود.

توزیع 20 تن میوه شب عید در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده صبح امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، توزیع سبد کالا، جذب میوه شب عید و غیره از جمله کارهای صنعت، معدن و تجارت هیرمند در ایام پایانی سال و عید نوروز است.

فرماندار هیرمند بر اجرای صحیح طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 92 تاکید کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت همانند سال‌های گذشته برنامه نظارت و کنترل بازار در ایام پایانی سال را اجرا کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در هیرمند اجرا می‌شود و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف و ناظران افتخاری در اجرای طرح مذکور مشارکت دارند و با تخلف‌ها در سطح بازار مقابله می‌کنند.

وی اذعان داشت: گشت‌ها مشترک با شبکه بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی و اماکن از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

دهمرده به توزیع 20 تن میوه شب عید در هیرمند اشاره کرد و افزود: مقدار 10 تن پرتقال و 10 تن سیب در ایام پایانی سال با نرخ مصوب و اطلاع رسانی مناسب در هیرمند توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون از 3 هزار و 390 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است که در این راستا برای 153 واحد صنفی متخلف منجر به تشکیل پرونده از قبیل کم فروشی، گران فروشی و عدم درج قیمت شده است که ارزش ریالی آن 481 میلیون ریال است.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول