اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

مردم چهارمحال و بختیاری برای تأمین میوه شب عید مشکلی نخواهند داشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم این استان خبر داد و گفت: مردم چهارمحال و بختیاری برای تامین میوه شب عید خود مشکلی ندارند.

مردم چهارمحال و بختیاری برای تأمین میوه شب عید مشکلی نخواهند داشت

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: میوه مورد نیاز مردم این استان برای مصرف در روزهای پایانی سال و نوروز 93 خریداری و در سردخانه‌های نه‌گانه این استان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 600 تن میوه در سردخانه‌های این استان ذخیره شده است، افزود: این مقدار میوه در بیش از 55 مرکز بین مردم توزیع خواهد شد.

کرمی گفت: میوه مورد نیاز مردم این استان از 26 اسفند در شهرستان‌های 9‌گانه استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالایی در بازار چهارمحال و بختیاری مشاهده نشده، افزود: مردم این استان برای خرید مایحتاج مورد نیاز خود هیچ‌گونه عجله‌ای نداشته‌ باشند و با صبر و حوصله اجناس مورد نیاز شب عید خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که در روزهای پایانی سال بر بازار حاکم می‌شود و مردم تمایل بیشتری برای خرید دارند، برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تشدید نظارت بر بازار شهرستان‌های نه‌گانه این استان انجام شده است.

کرمی ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیربودن استان زیبای چهارمحال و بختیاری و حضور گسترده مسافران نوروزی در نقاط مختلف گردشگری این استان نظارت بیشتر بر اصناف خصوصا در مناطق گردشگری استان ضرورت بیشتری دارد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازرسان از ساعت 8 صبح تا 20 شب بر فعالیت اصناف نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/68002/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول