اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد

سرقت اموال پیرمرد با خوراندن آبمیوه مسموم

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری سارقانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به پیرمرد همسایه به اموالش دستبرد زده بودند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سرقت اموال پیرمرد با خوراندن آبمیوه مسموم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمد باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته گزارشی مبنی بر یک فقره سرقت از منزل در یکی از نقاط شهر کاشمر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مخابره شد و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل پیرمردی 80 ساله به مأموران مراجعه و اظهار کرد 2 جوان که از قبل با آنها آشنایی داشته و در همسایگی وی سکونت دارند با چرب‌زبانی وارد منزلش شده و پس از تعارف آبمیوه مسموم و بیهوش شدن وی تعدادی از وسایل منزلش شامل یک عدد سماور، تعدادی ظروف مسی و مواد خوراکی را به سرقت برده‌اند.

باقری ادامه داد: تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با شنیدن اظهارات مالباخته و اطلاعات به دست آمده بلافاصله وارد عمل شدند و سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که 2 جوان 25 ساله هستند در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده مستندات موجود به جرم خود اعتراف و هدف خود را از این عمل خطرناک و غیرانسانی، نوعی ماجراجویی عنوان کردند.

باقری در پایان با اشاره به دستگیری 4 نفر مالخر در این رابطه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول