اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

تشکیل پرونده‌های 700 میلیون ریالی توسط اصناف زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی بهمن ماه سال‌جاری پرونده‌هایی بالغ بر 700 میلیون ریال توسط اتاق اصناف استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل پرونده‌های 700 میلیون ریالی توسط اصناف زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی بهمن ماه سال‌جاری 138 فقره پرونده تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه از تخلفات واحدهای صنفی عمده و خرده‌فروش شهرستان زنجان بیش از 560 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان خدابنده 73 میلیون و 402 هزار ریال اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه ارزش پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان خرم‌دره 13 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان ماهنشان نیز 2 میلیون و 200 هزار ریال محاسبه شده است.

شریفی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان ایجرود 9 فقره اعلام شده است، افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 2 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول تعداد پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان ابهر را طی بهمن ماه سال‌جاری 42 فقره اعلام کرد و افزود: ارزش این پرونده‌ها 49 میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/73009/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول