اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی در استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح ویژه تشدید بازرسی در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی در استان زنجان

هادی تقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به مناسبت ایام نوروز در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تشدید بازرسی از 15 اسفند ماه سال جاری در استان آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: این طرح عملاً در استان آغاز شده و بازرسی‌ها نیز به صورت هدفمند صورت می‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بازرسی در حال حاضر شامل بازرسی از اقلامی چون کیف و کفش، آجیل، لباس، شیرینی و ارزاق عمومی مردم می‌شود، اضافه کرد: در واقع بازرسی‌ها بر روی کالاهای اولویت‌دار صورت می‌گیرد.

تقی‌لو گفت: در حال حاضر بازرسی‌ها وارد فاز اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی‌ها به منظور اجرای بازرسی‌ها از زمان آغاز نمایشگاه‌ها در استان زنجان صورت گرفته است، یادآور شد: این نوع بازرسی‌ها تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی در زمینه افزایش قیمت کالاها در پایان سال با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نمی‌گیرد، افزود: اگر شهروندان افزایش قیمتی مشاهده کردند با سامانه 124 تماس بگیرند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه اگر برخی از واحدها اقدام به افزایش قیمت کالا به صورت غیر قانونی کنند، با آنها برخورد می‌شود، ابراز داشت: همچنین مردم هر نوع شکایات، نظرات و سوالات و پیشنهاداتی دارند با سامانه 124 تماس گرفته و اعلام کنند.

تقی‌لو در زمینه توزیع سبد کالا در استان زنجان نیز با بیان اینکه بازرسی‌های لازم در این راستا نیز در استان صورت می‌گیرد، ادامه داد: در برخی مواقع امکان دارد که در برخی از فروشگاه‌ها همه اقلام سبد کالا موجود نباشد با وجود اینکه سامانه میزان دریافتی فرد را مشخص می‌کند، این امر تخلف محسوب نشده و فرد زمان دیگری برای دریافت کالای باقی مانده اقدام می‌کند.

این مسئول اذعان داشت: در برخی از فروشگاه‌ها نیز ممکن است به جای مرغ 4 کیلو مرغ 3.5 کیلو به متقاضیان سبد کالا ارائه شود که در ازای نیم کیلوی باقی مانده نیز بر اساس خواسته خود فرد کالای دیگر و یا پول ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول