اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 4900 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی بهمن ماه سال جاری چهار هزار و 900 فقره بازرسی از واحدهای مختلف استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 4900 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه سال جاری توسط مجمع امور صنفی استان زنجان 138 فقره بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی بهمن ماه سال جاری 2 هزار و 562 فقره بازرسی از واحدهای خرده فروش و عمده صنفی شهرستان زنجان صورت گرفته، تصریح کرد: مجموع گزارشات دریافتی طی این مدت در شهرستان زنجان 42 مورد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 15 مورد از گزارشات مردمی منجر به عدم تشکیل پرونده و یا رضایت شاکی شده، بیان داشت: 19 مورد از پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان زنجان، ارزش 500 هزار ریال و کمتر از آن داشته است.

شریفی با اشاره به اینکه 26 فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه سال جاری با ارزش بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال است، ادامه داد: ارزش هشت فقره پرونده نیز بیش از 10 میلیون ریال اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه مجموع پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه سال جاری در شهرستان زنجان 53 فقره بوده، یادآور شد: 42 فقره پرونده نیز در شهرستان ابهر تشکیل شده است.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده طی بهمن ماه سال جاری در شهرستان خرم‌دره را 19 مورد اعلام کرد و اذعان داشت: طی این مدت در شهرستان ایجرود نیز 9 فقره پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه مجموع پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان ماهنشان 15 فقره بوده متذکر شد: مجموع گزارشات مردمی طی بهمن ماه سال جاری در استان زنجان 110 فقره اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول