اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه عنوان کرد

مسافران نوروزی سفیرانی برای جذب گردشگر

فرماندار ارزوئیه گفت: اگر به مسافران نوروزی در شهرستان ارزوئیه خوش بگذرد، سفیران خوبی برای جذب گردشگر می‌شوند.

مسافران نوروزی سفیرانی برای جذب گردشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، حسین موسی‌علی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هر کس برای رسیدن به هر هدف نیاز به یک سری لوازم دارد و بدون این لوازم نمی‌تواند کارش را درست انجام دهد.

وی با بیان اینکه مدیر باید ابزارهای فکری و تجربه‌های کاربردی داشته باشد، افزود: مدیر باید انگیزه فعالیت مفید و اجرایی داشته باشد، مدیری که دچار روزمرگی شده باشد و هر روزش مانند روز قبلش باشد، شاید خودش فکر کند که فرد مفیدی است، اما از دید مردم اینگونه نیست و سر خود را کلاه گذاشته است.

فرماندار ارزوئیه تصریح کرد: مدیر باید مهارت‌های ارتباطی خاصی داشته باشد که هم با مافوق هم با زیر دست و از همه مهم‌تر با مردم ارتباط صمیمی برقرار کند، فردی که به اداره یک مدیر می‌رود، ارباب رجوع است و نباید با آن فرد تند برخورد شود.

وی با بیان اینکه داشته‌های ما همه و همه از مردم است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت مردم به وجود آمده است و مردم پایه‌های نظام و حکومت هستند، زیرا یکی از اساسی‌ترین علل سر پا ماندن حکومت سوریه مردمش هستند و تفاوتش با حکومت اکراین همین است که سوریه پشتوانه مردمی دارد.

صادقانه برای مردم خدمت کنیم

موسی‌علی خاطر نشان کرد: مدیر باید بر روی کارکنانش با مهربانی تسلط داشته باشد، این عدم مدیریت است که در جابه‌جایی‌هایی که صورت می‌گیرد، فردی را از دستگاهی دیگر وارد دیگر دستگاه‌ها می‌کنند، شاید بیشترین مشکلاتی که مردم دارند از سوء‌مدیریت برخی مسئولان باشد.

فرماندار ارزوئیه با بیان چند روایت از امام محمد باقر(ع) اذعان داشت: یک مدیر خوب باید برای تصمیم‌گیری‌هایش مشورت کند و تبعات تصمیم خود را بسنجد تا با کمترین خطا بیشترین منافع را برای مردم و جامعه ایجاد کند، راه خدا از میان مردم می‌گذرد و خدمت بی‌منت به خلق خدا را باید یاد بگیریم.

وی عنوان کرد: مردم بسیار هوشیار هستند، هم خوب می‌بینند، هم خوب می‌فهمند، هم خوب تحلیل می‌کنند و هم خوب قضاوت می‌کنند، مردم رابطه ما با خوشان را درک می‌کنند و حتی از نگاه ما می‌توانند ما را بشناسند پس باید برای رضای خدا که در رضایت این مردم است صادقانه خدمت کنیم.

تدوین سند توسعه ارزوئیه

این مسئول افزود:‌ مدیر نباید بدقول باشد و باید به وعده خودش عمل کند چرا که عمل نکردن به وعده حس بی‌اعتمادی را در مردم تشویق می‌کند و اگر بی‌اعتمادی به وجود آمد، کار بسیار سخت می‌شود. تمام مسئولان باید کار فرهنگی را در کنار وظایفشان انجام دهند، جامعه ما مذهبی است و رواج مذهب وظیفه ماست.

موسی‌علی تصریح کرد: سند توسعه شهرستان و سند فرصت‌های شغلی ارزوئیه باید تدوین شود چرا که هر کس که مشتاق سرمایه‌گذاری است، راه ساده‌تری برای استعدادیابی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه درصدد آسفالت جاده‌های ناهموار هستیم، بیان کرد: سه راه ثارالله به صورت کامل و ورودی قلعه‌نو تا عید نوروز به صورت کامل آسفالت می‌شود و جاده نصر یک و دو و جاده تخت‌خواجه پس از عید نوروز آسفالت می‌شوند.

موسی‌علی خاطر نشان کرد: قرارداد 47 کیلومتر روکش آسفالت بسته شده است که به زودی آغاز می‌شود و بیش از 120 تن آسفالت برای لکه‌گیری شهر ارزوئیه در چند روز اخیر داشتیم.

فرماندار ارزوئیه با بیان اینکه ما با آغوش باز پذیرای گردشگران نوروزی هستیم، اذعان داشت: اگر به مسافران نوروزی در شهرستان ما خوش بگذرد، سفیران خوبی برای جذب گردشگر می‌شوند.

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ارزوئیه

رضا رجایی رئیس اداره ارشاد ارزوئیه نیز در این جلسه اظهار داشت: این ایجاد صمیمیت بین مردم و مسئولان و مسئولان با یکدیگر مطلوب است و این جو حاکم در ارزوئیه باید حفظ شود، احساس امنیتی که به وجود آمده مرهون تلاش‌های تمام مسئولان است.

وی افزود: امسال سال سختی هم از لحاظ اقتصادی و هم از نظر سیاسی بود، اما با مدیران شایسته شهرستان به خوبی گذشت.

رجایی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب را در تعطیلات نوروز داریم و برگزاری جنگ شادی در افتتاح هفته نیکوکاری به همکاری کمیته امداد، همایش هنرمندان شهرستانی نیز از جمله کارهای اخیر ما بوده‌ است.

انتهای پیام/80024/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول