اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور نوشهر خبر داد

چاپ و توزیع کتابچه‌های گردشگری کجور در نوروز 93

بخشدار کجور نوشهر از چاپ و توزیع کتابچه‌های گردشگری کجور در نوروز 93 خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های اداری بخش کجور برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و مسافران و گردشگران کجور در ایام نوروز آماده باشند.

چاپ و توزیع کتابچه‌های گردشگری کجور در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نادر موسوی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش کجور بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های اداری بخش کجور برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم این منطقه و مسافران و گردشگران تاکید کرد.

وی افزود: بخش تاریخی کجور همه ساله پذیرای مسافران و گردشگرانی است که برای بهره‌مندی از مواهب الهی و طبیعی به این منطقه سفر می‌کنند و بنابراین همه دستگاه‌های اداری و خدماتی همچون بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، محیط زیست، هلال احمر و نیروی انتظامی باید براساس برنامه‌ریزی صحیح و متناسب با نوروز، کشیک‌های خود را فعال نگه دارند.

موسوی‌زاده به برخی برنامه‌های نوروزی در بخش کجور اشاره کرد و بیان داشت: نصب بنر تبریک سال نو در ورودی بخش کجور در منطقه دوآب و سر درب اداره منطقه کجور انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: چاپ و توزیع کتابچه‌های ویژه گردشگری برای شناساندن و معرفی جاذبه‌های بیشتر بخش کجور به مسافران با کمک میراث فرهنگی و گردشگری، ایجاد چادر ویژه امداد و نجات توسط هلال احمر شهرستان در ورودی بخش واقع در دوآب از دیگر ضروریات است.

بخشدار کجور بیان داشت: آموزش و پرورش کجور نیز براساس سنوات گذشته نسبت به اسکان مسافران در سه مجتمع کندلوس، شبانه‌روزی شهدای پول و دبیرستان امام خمینی تمهیدات لازم را بیندیشد تا مشکلی پیش نیاید.

وی مقوله بهداشت و درمان در بخش کجور به‌ویژه در ایام نوروز را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به افزایش ورود مسافران و بالا رفتن میزان جمعیت در بخش کجور ضرورت دارد تا هر دو مرکز درمانی در شهرهای کجور و پول در آماده باش کامل باشند و نیروهای این مراکز درمانی هم به‌طور تمام وقت و کشیک نوروزی حضور داشته باشند تا از بروز مشکلات احتمالی در بخش بهداشت و درمان مشکلی به‌وجود نیاید. بخشدار کجور گفت: درباره توزیع آرد و کشیک نانوایی‌ها نیز با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید نظارت بیشتری صورت گیرد زیرا با توجه به افزایش جمعیت در ایام عید، این میزان آرد کافی نیست.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول