اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی:

2 مجتمع خدمات رفاهی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: 2 مجتمع خدمات رفاهی در این استان آماده بهره‌برداری است.

2 مجتمع خدمات رفاهی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سعید سبحانی ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع خدمات رفاهی دشت ناز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در محور جنگل گلستان مقابل کلبه چوبی محیط بانی سابق و همچنین مجتمع خدمات رفاهی آل یس در محور فاروج- شیروان در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع خدمات رفاهی در حاشیه محور جنگل گلستان در حال انجام است، گفت: برای ایجاد این مجتمع و واگذاری زمین موضوع در حال پیگیری است.

سبحانی شمار مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در حال بهره‌برداری در خراسان شمالی را سه مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) با سرمایه گذاری سازمان توسعه عمران خراسان در دو راهی دشت، مجتمع خدماتی رفاهی شرفی در تقاطع چمن‌بید و گرمه و همچنین مجتمع خدمات رفاهی رضاآباد در محور شیروان- بجنورد مقابل روستایی به همین نام اعلام کرد.

عضو شورای حمل و نقل استان خراسان شمالی طول مسیر آسیایی که این مجتمع‌ها در حال خدمات دهی به مسافران از جنگل گلستان تا فاروج هستند را افزون بر 230 کیلومتر ذکر کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی با اشاره به شرایط احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خاطرنشان کرد: براساس شرایط و دستورالعمل‌ها این موضوع دارای درجه بندی‌های مختلفی از درجه یک تا درجه چهار است که میزان زمین مورد نیاز برای احداث بر اساس این واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس زمین‌های مورد نیاز برای اجرای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان بسته به درجه از یک تا 5/6 هکتار تعیین شده است و باید در این چهار چوب عمل شود.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول