اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

پل جهادگران خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان گفت: سال آینده پل جهادگران خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد که با این بهره‌برداری بسیاری از پل‌های موقت برداشته می‌شوند.

پل جهادگران خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا آریایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: شهرداری‌ها باید برای لایه‌روبی رودخانه‌ها تلاش بیشتری کنند که در این راستا از محل اعتبارات استانی کمک‌های خوبی به آن‌ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر توسعه همراه با تخریب است لذا باید در کنار این تخریب‌ها احیا پروژه‌ها را هم داشته باشیم.

آریایی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم مانع ساخت آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها شویم اما مسئولان باید با درختکاری و اقدامات دیگر تخریب‌هایی را که از این‌ پروژه‌ها حاصل می‌شود به حداقل برسانند.

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان با اشاره به وجود پل‌های موقت در استان به خصوص شهرستان خرم‌آباد گفت: در سال آینده پل جهادگران خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد که با این کار بیشتر پل‌های موقت برداشته می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: ما باید به پل‌های نیمه تمام در خرم‌آباد توجه بیشتری کنیم زیرا پل‌های موقت قابلیت بودن در سطح شهر را ندارند.

وی به ضرورت بانک اطلاعاتی در استان اشاره کرد و گفت: این بانک تاکنون نیز در استان بوده اما باید به صورت مدون و تدوین شده در اختیار مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان افزود: مدیرت بحران استان آمادگی خود را به همکاری با شرکت آب منطقه‌ای برای ایجاد این بانک اطلاعاتی اعلام می‌کند.

وی اذعان کرد: متاسفانه بسیاری از آماری که در استان در بحث‌های مختلف داده می‌شود، مربوط به سال‌های خیلی دور است که مسئولان باید سعی کنند این آمار را به روز ارائه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان اعلام می کنند که در استان دو میلیون و 100 هکتار جنگل و مراتع وجود دارد که این آمار مربوط به سال‌های گذشته است این در حالی است که الان بسیاری از جنگل‌های ما از بین رفته‌اند.

آریایی افزود: این آمار که بارندگی در لرستان سالانه 580میلی متر است، مربوط به دهه 60 است که متاسفانه برخی این آمار را برای دهه 90 در لرستان اعلام می‌کنند.

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان گفت: همه مسئولان باید به ارائه آمار درست و به روز در سطح استان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا حل مشکلات نیز بهتر انجام شود.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول