اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران خبر داد

تعیین تیم بازرسی برای بررسی حقوق شهروندی در مازندران

مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران، گفت: گروه بازرسی را به عنوان چگونگی تحقق حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفتیم و برای بازرسی‌ها هم اعتبار در نظر گرفته شده و حقوق بازرسی را پرداخت می‌کنیم.

تعیین تیم بازرسی برای بررسی حقوق شهروندی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی شادمان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در سالن شماره دو استانداری مازندران، اظهار داشت: بین نهادهای رسمی و غیررسمی در نهادینه کردن آموزه‌ها دچار مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه موضوع حقوق شهروندی، فقط مسئله عفاف و حجاب نیست و مباحث گسترده‌ای را شامل می‌شود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی موظف به صیانت از حقوق شهروندی هستند و ما ناظر بر این عملکرد هستیم.

شادمان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما این است بدانیم در ادارات و دستگاه‌های ما حقوق شهروندان حفظ می‌شود یا نه، افزود: گروه بازرسی را به عنوان چگونگی تحقق حقوق شهروندی در نظر گرفتیم و برای بازرسی‌ها هم اعتبار در نظر گرفته شده و حقوق بازرسی را پرداخت می‌کنیم.

رئیس شورای استان مازندران در این نشست اظهار داشت: شورا مردمی‌ترین نهادی است که فعالیت می‌کند اما در نمودار سازمانی این ستاد، جایگاهی برای شوراها در نظر گرفته نشده است.

حمیدرضا افراشته ادامه داد: شاید شوراها را به رسمیت نمی‌شناسند که در این کارگروه نادیده گرفته شده و حقوق شورا را نادیده گرفته‌اند.‌‌

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول