اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی ساری:

صنعت مازندران نیازمند توجه ویژه است

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی ساری با بیان اینکه در مازندران 10 سال عقب‌ماندگی صنعتی داریم، گفت: مازندران برای خروج از این وضعیت و پیش رفتن به سمت روند رو به جلو، نیازمند توجه ویژه است.

صنعت مازندران نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا فرجی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی استان، اظهار داشت: مدیر جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با نگاه به تجارت ارزنده مدیران قبلی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه در مازندران 10 سال عقب‌ماندگی صنعتی داریم، گفت: مازندران برای خروج از این وضعیت و پیش رفتن به سمت روند رو به جلو، نیازمند توجه ویژه است.

فرجی با اشاره به اینکه از شعارزدگی خسته شدیم، افزود: هر مدیری که بر سر کار می‌آید شعار می‌دهد و حرف می‌زند و بعد می‌رود و پشت گوشش را هم نگاه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فرزند متولد شده، نیاز به رسیدگی دارد، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی مازندران هم فرزندان تازه متولد شده‌ای هستند و نیاز به حمایت دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه دغدغه دولت، بحث اشتغال است، یادآور شد: برای اینکه سرمایه‌گذاری در مسیر درست قرار گیرد باید برنامه‌ریزی آموزشی و اصولی داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی ساری با بیان اینکه در حماسه سیاسی چیزی کم نگذاشتیم، گفت: دلسوختگان و فرهیختگان حوزه صنعت، تحریم‌ها و بی‌مهری‌ها را تحمل کردند و امروز به این امید هستند که با تحقق حماسه اقتصادی در دولت تدبیر و امدی، مشکلات ما رفع شود.

‌‌انتهای پیام/86007‌/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول