اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد

تبدیل شرکت شهرک‌های صنعتی به سازمان توسعه‌ای

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه شورای نگهبان قانون تبدیل شدن شرکت شهرک‌های صنعتی را به سازمان توسعه‌ای تایید کرد، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کشور به سازمان توسعه‌ای تبدیل می‌شود.

تبدیل شرکت شهرک‌های صنعتی به سازمان توسعه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌نقی قدس در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی استان، اظهار داشت:‌ دولت به دنبال وارد کردن ایده‌های جدید به مجموعه است و سیاست کامل شدن زیرساخت‌ها را در شهرک‌های صنعتی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی توسعه شهرک‌های صنعتی را منع نکردیم، ادامه داد: از بخش خصوصی هم برای توسعه شهرک‌های صنعتی دعوت کردیم و اگر بخش خصوصی زمین داشته باشد تغییر کاربری را رایگان انجام می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی مناطق به دنبال حذف شهرک‌های صنعتی هستیم، یادآور شد: در مازندران، سیاست توسعه شهرک‌های صنعتی را در پیش داریم.  

قدس با اشاره به اینکه رسیدگی به واحدهای راکد و واحدهایی که زیر ظرفیت، کار می‌کنند در اولویت قرار گیرد، گفت: رسیدگی به طرح‌های صنعتی هم از دیگر اولویت‌های کاری در مازندران باشد.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه بیش از 700 طرح صنعتی در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: اگر تلاش کنیم تا این طرح‌ها به بهره‌برداری برسند حداقل برای 14 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

قدس با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تولید است، گفت: اگر به تولید، تنگ‌نظرانه نگاه نکنیم، اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن درختکاری را در 31 استان برگزار می‌کنیم، افزود: 4 هزار و 478 هکتار فضای سبز در کشور ایجاد می‌کنیم.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه شورای نگهبان قانونی که مجلس درباره شهرک‌های صنعتی و تبدیل شدن به سازمان توسعه‌ای را وضع کرده بود تایید کرد، ادامه داد: واگذاری شهرک‌های صنعتی دیگر اتفاق نمی‌افتد و این شهرک‌ها به سازمان توسعه‌ای تبدیل شدند و شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران هم به سازمان توسعه‌ای شهرک‌ها و صنایع کوچک تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/86007‌/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول