اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن سال نو

طرح آرامش بهاری در 4 بقعه شاخص بشرویه برگزار می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز و در چهار بقعه شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

طرح آرامش بهاری در 4 بقعه شاخص بشرویه برگزار می‌شود

مهدی ایمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این طرح در آستان مقدس امامزادگان محمدبن اصغر هوگند، بی‌بی نجمه خاتون مجد، سیدمحمدساغند و محمدبن اسحاق کرند به اجرا در می‌آید.

وی تاکید کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایام نوروز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

ایمانی متذکر شد: ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی و نیز احیاء تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در میان هموطنان در این اعیاد از دیگر اهداف طرح آرامش بهاری است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بشرویه ادامه داد: در همین راستا خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه و برای پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی و دینی زائران و مسافران برپا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در بقاع و اماکن متبرکه در تعطیلات نوروز خبر داد و اضافه کرد: برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از جمله مهم‌ترین این برنامه‌های فرهنگی است.

ایمانی تصریح کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائران فراهم آوردن زمینه و شرایط مناسب برای برقراری ارتباط عمیق بین افراد و فضای روحانی بقاع متبرکه و ایجاد انس با امامزادگان به ویژه در نسل جوان در اجرای این طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول قرائت دعای تحویل سال، توزیع بسته‌های اطلاع‌رسانی و معرفی بقاع و موقوفات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نماز جماعت و مراسم ادعیه و زیارات، ارائه محصولات فرهنگی با محوریت بقاع را از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی دانست که در قالب طرح آرامش بهاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/69006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول