اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصحاب رسانه

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

با حضور اصحاب رسانه برنامه‌های هفته منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

محمدرضا جهان‌آرا گفت: حفظ منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آینده کشور بشمار می‌آید و از تقدس و ارزش والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفندماه جاری خواهد بود، عنوان کرد: در طول این هفته متناسب با نام‌گذاری که برای هر یک از روزها شده است برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ درخت‌کاری در اولین روز از هفته منابع طبیعی خبر داد و افزود: در این روز گردهمایی با حضور مردم، مسئولان و همیاران طبیعت در سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

جهان آرا، کلنگ‌زنی پارک 14 هکتاری غدیر را نیز از دیگر برنامه‌های هفته جنگل‌کاری عنوان کرد و ادامه داد: مقدمات اجرای این طرح بزرگ فراهم شده است.

گفتنی است، حضور مسئولان و کارشناسان منابع طبیعی در نماز جمعه شهرهای استان، برگزاری نشست با همیاران طبیعت و تشکل‌های مردم نهاد و تشکیل نشست‌های تخصصی با اساتید دانشگاه یاسوج از دیگر برنامه‌های منابع طبیعی استان در هفته منابع طبیعی بود که جهان آرا به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/82008/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول