اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان مطرح کرد

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین منابع طبیعی و شرکت سرب و روی زنجان

رئیس جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به تفاهمنامه بین اداره جنگل کاری و شرکت سرب و روی زنجان گفت: این تفاهمنامه به منظور توسعه فضای سبز شرکت سرب و روی استان بوده است.

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین منابع طبیعی و شرکت سرب و روی زنجان

مجید معانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به توزیع نهال در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 200 هزار اصله نهال در استان توزیع خواهد شد.

وی به اهداف توزیع نهال اشاره و خاطرنشان کرد: احیا، توسعه و غنی‌ سازی جنگل‌ها و فضای سبز از جمله اهدافی است که همه ساله برای توزیع نهال در استان زنجان دنبال می‌شود.

رئیس جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه برای تامین 200 هزار اصله نهال دیگر در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: این تعداد نهال در صورت تامین در هفته منابع طبیعی توزیع خواهند شد.

این مسئول گفت: اقاقیا، داغداغان، زبان ‌گنجشک، عرعر، افرا، گلابی وحشی، صنوبر، سرو نقره‌ای ارغوان و سرو خمره‌ای از جمله گونه‌هایی هستند که در بین مردم توزیع خواهد شد.

معانی به تفاهمنامه بین اداره جنگل کاری و شرکت سرب و روی اشاره کرد و اذعان داشت: این تفاهمنامه به منظور توسعه فضای سبز شرکت سرب و روی زنجان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز اتوبان زنجان - قزوین نیز از دیگر برنامه‌های اداره جنگل کاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول