اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجمع مردم در اعتراض به آلودگی‌های زیست محیطی کارخانه آرین سینا مازندران

مردم روستای اسفندان و اهالی اطراف کارخانه آرین سینا در جاده فرح‌آباد ساری با انتقاد از فعالیت این واحد تولیدی با تجمع مقابل این کارخانه خواستار رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات این واحد تولیدی شدند.

تجمع مردم در اعتراض به آلودگی‌های زیست محیطی کارخانه آرین سینا مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فعالیت کارخانه آرین سینا مازندران که مدتی است به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی مورد انتقاد مردم و اهالی اطراف این کارخانه قرار گرفته است صبح امروز با تجمع مردم مقابل این کارخانه روبه‌رو  شده است. 

اعتراضات مردمی به فعالیت این کارخانه امروز به اوج خود رسید و مردم با تجمع جلوی درب این شرکت خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به وضعیت این واحد تولیدی شدند.

علی‌رغم مخالفت‌های سازمان محیط زیست و پیگیری‌های مردم 11 روستای مجاور در بخش رودپی شمالی و جنوبی به دلیل گاز ساتع از فعالیت این کارخانه که بنا به گزارش‌های رسمی سازمان محیط زیست 10 هزار برابر خطرناک‌تر از سم سیانور ارزیابی شده است فعالیت این کارخانه ادامه دارد.

شرکت آرین سینا کارخانه تولید «ام دی اف» در 17 کیلومتری مرکز استان در منطقه فرح‌آباد در سال 82 در زمینی به مساحت 24 هکتار احداث شده است که برای 500 نیروی بومی و غیربومی در سه شیفت کاری اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول