اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین:

محیط زیست قزوین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: این اداره کل آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

محیط زیست قزوین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش شمسی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و آشنایی مردم با زیستگاه‌ها، مناطق دیدنی و تفرجگاه‌های استان، مفاهیم محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن، بروشورهایی تدوین و در مراکز و کمپ‌های ویژه در ایام نوروز در بین گردشگران توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مدیریت پسماند شهرداری قزوین و شهرداری‌های مراکز شهرستان‌ها در مسیرهای پرتردد تفرجگاهی مخازن زباله تعبیه و همچنین در روز انس با طبیعت کیسه‌های زباله در بین مردم توزیع می‌شود.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌‌‌‌‌‌های به‌عمل آمده به منظور جلوگیری از خرید و فروش جانوران وحشی در سطح این استان، تأکید کرد: یگان حفاظت اداره کل با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی استان تدابیر لازم برای برخورد با متخلفان را به اجرا می‌گذارد.

شمسی‌پور ادامه داد: در راستای معرفی گونه‌های جانوری و زیستگاه‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی(تا 15 فروردین) موزه تاریخ طبیعی شهر محمدیه به صورت تمام وقت برای بازدید علاقه‌مندان باز است.

وی همچنین از واحدهای شهرستانی و محیط‌بانی‌ها درخواست کرد تا با هماهنگی بخشداری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به پاکسازی مناطق آلوده به زباله قبل از آغاز سال نو اقدام کنند.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: با توجه به گستره اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما برای تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم تیزرهایی با مضامین زیست‌‌محیطی تأثیرگذار تهیه و از طریق این رسانه پخش می‌شود.

در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی معاونان، کارشناسان، رؤسای ادارات محیط زیست شهرستان‌ها و مسئولان ستادی حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول