اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت علمی دانشگاه محیط زیست با معاون فناوری رئیس جمهور دیدار کردند

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه محیط زیست کشور با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار و درباره مباحث تخصصی محیط زیست و انرژی گفت‌وگو کردند.

اعضای هیئت علمی دانشگاه محیط زیست با معاون فناوری رئیس جمهور دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست کشور، رئیس دانشگاه محیط زیست در ابتدای این نشست با اشاره به زیرساخت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه محیط زیست گفت: این دانشگاه به عنوان یک مرکز تخصصی در زمان حاضر به صورت ویژه‌ای مشکلات زیست محیطی کشور را رصد می‌کند.

اصغر محمدی‌فاضل افزود: راه‌حل مسائل ایجاد شده توسط تکنولوژی را باید از دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های تخصصی خواست و باید به دنبال آن بود تا با سریع‌ترین راهکارها و پرداخت کمترین هزینه‌های اجتماعی بخشی از این مشکلات را مرتفع ساخت و دانشگاه محیط زیست می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی که بیشترین همپوشانی را با سازمان محیط زیست و نهادهای مرتبط با موضوع محیط زیست در کشور دارد در این راستا قدم بردارد.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز در این دیدار با اشاره به حساسیت اجتماعی و همه‌گیر بودن آسیب‌های زیست محیطی در کشور به ارائه نظرات خود پرداخت و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شده از سوی اساتید و دانشجویان دانشگاه محیط زیست مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست صمیمانه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در موضوعات مورد علاقه طرفین با معاون رئیس جمهور به تبادل نظر پرداختند.

دانشگاه محیط زیست کشور در کرج مستقر است.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول