اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس در شاهرود خبر داد

برگزاری موفقیت‏آمیز رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود گفت: روز دوم و مرحله نهایی رزمایش الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود با موفقیت برگزار شد.

برگزاری موفقیت‏آمیز رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود

جمال‏الدین غنایی دقایقی پیش در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: تمام برنامه‏های دور روزه رزمایش الی بیت‏المقدس شهرستان شاهرود با برنامه‏ریزی دقیق و نظم مثال‏زدنی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری به نحو احسن این رزمایش نشان‏دهنده توان بالای برنامه‏ریزی نیروهای مسلح یعنی پاسداران و گوش به فرمان بودن بسیجیان عاشق خداست.

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود تصریح کرد: این رزمایش نشان داد که بسیجیان نه تنها قله‏های بصیرت را فتح کرده‏اند؛ بلکه در میدان رزم و رزمایش همیشه مقتدر خواهند بود.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: اجرای این رزمایش‏ها، قلب مقدس امام عصر(عج) و رهبر عزیزمان امام خامنه‏ای را شاد خواهد کرد و ترس و وحشت در دل دشمنان می‏افکند.

غنایی تاکید کرد: این رزمایش با توجه به ابلاغ و با برنامه‏ریزی دقیق برگزار شد و توان رزم و آمادگی بسیجیان بیت‏المقدس شهرستان شاهرود به ظهور رسید.

وی با بیان اینکه برنامه‏های روز دوم با برگزاری صبح‏گاه مشترک آغاز شد، افزود: در ساعت 10 صبح، رزمایش اصلی آغاز و گردان‏ها در قالب عملیات تأخیری و حفاظت از اماکن حساس و کنترل معابر وصولی وارد عمل شدند و با برنامه‏ریزی دقیق به مورد تمرینات خود پرداختند.

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود بیان کرد: برنامه پدافند دورادور نیز با موفقیت و آمادگی بالا بسیجیان و مقابله با تهاجم فرضی دشمن انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات توسط گردان‏های کوثر خواهران گفت: گردان‏های و کوثر مشغول رزم امداد و نجات در منطقه رزمایش شدند و توان خود را به ظهور رساندند.

غنایی تصریح کرد: با انجام مرحله امداد و نجات رزمایش الی بیت‏المقدس پایان رسید و نقطه عطفی در عملکرد بسیجیان در دفاع از انقلاب اسلامی ثبت شد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول