اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سبزوار خبر داد

رزمایش الی بیت‌المقدس به همه اهداف خود دست یافت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از تحقق همه اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.

رزمایش الی بیت‌المقدس به همه اهداف خود دست یافت

جعفر نمدچیان در پایان رزمایش الی بیت‌المقدس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: این رزمایش با رمز مقدس لبیک یارسول‌الله با هدف تمرین نظامی بسیجیان و بالابردن توان آنان در مقابله با دشمن برگزار شد.

وی با بیان اینکه این تمرین نظامی به صورت متمرکز همزمان با سبزوار در شهرهای ششتمد، داورزن و صدخرو نیز برگزار شد؛ گفت: در این رزمایش بیش از 6 گردان عملیاتی الی بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در 4 محور براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته وارد عمل شدند.

نمدچیان یادآور شد: در این رزمایش تمرین‌های رزمی از جمله تاخت بر دشمن، دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، دفاع از مراکز حساس، مهم و تمرین عملیات امداد و نجات اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه بسیج بازوی پرتوان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هر جا که نظام احساس نیازی داشته باشد این بسیجیان هستند که در کنار انقلاب ایستاده‌اند و این نیروی مردمی با حضور در جبهه‌های مختلف علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... به همه تهدیدات دشمن پاسخ داده است.

وی با بیان اینکه واژه گزینه نظامی دشمن در برابر ایران یک بلوف بزرگ است، تأکید کرد: اگر دشمن دست از پا خطا کند به فرمایش رهبری معظم انقلاب ما عاشورا را تکرار خواهیم کرد و دست هر متجاوزی را که قصد دست‌اندازی به این خاک را داشته باشد قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/2202/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول