اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری

35 هزار پاکت هدیه «جشنواره نیکوکاری» در مدارس خوی توزیع شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خوی از توزیع 35 هزار پاکت هدیه در مدارس خوی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

35 هزار پاکت هدیه «جشنواره نیکوکاری» در مدارس خوی توزیع شد

علی زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقوله احسان و نیکوکاری در دین مبین اسلام همواره مورد تأکید بوده که گسترش آن مستلزم فرهنگ‌سازی بیش‌تر در جامعه است.

وی به همین منظور از توزیع 35 هزار پاکت هدیه در سطح مدارس شهرستان خوی خبر داد و گفت: این پاکت‌ها به منظور جمع‌آوری هدایای مردمی و به مناسبت هفته نیکوکاری در مدارس این شهرستان توزیع شده است.

زینالی بر لزوم اشاعه فرهنگ انفاق در میان کودکان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: هدف از این اقدام، آشنایی فرزندان از سنین کودکی با رسم احسان و انفاق بوده است.

وی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی آموزش و پرورش خوی و با عنوان جشنواره نیکوکاری در سطح 580 مدرسه شهری و روستایی این شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خوی ادامه داد: در این جشنواره دانش‌آموزان هدایای خود را داخل این پاکت‌ها به پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای کمیته امداد که در مدارس مستقر است، تحویل می‌دهند.

وی با بیان این مطلب افزود: هسته مرکزی این جشنواره با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی در مدرسه راهنمایی شهید چمران خوی برگزار می‌شود که اجرای بخش‌های متنوع فرهنگی و برگزاری مسابقات دانش‌آموزی را از برنامه‌های جنبی این مراسم می‌توان یاد کرد.

زینالی اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج مستضعفین، مساجد و اصناف در سطح این مدارس برگزار می‌شود که امید است نتایج قابل توجهی نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/61006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول