اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان خبر داد

آمادگی بسیج و سپاه برای مشارکت در جشن نیکوکاری

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان از اعلام آمادگی بسیج این استان برای مشارکت در جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

آمادگی بسیج و سپاه برای مشارکت در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از کمیته امداد استان سمنان، محمدحسن سلامی در همایش فرماندهان بسیج سپاه به میزبانی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان، همکاری بسیج با دومین نهاد شکل گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی را از افتخارات این سازمان دانست.

وی با اعلام آمادگی و مشارکت بسیج در روز جشن نیکوکاری و همکاری با کمیته امداد این استان، به ماموریت‏های بسیج و فرماندهان پایگاه‏های ادارات در شرایط کنونی جامعه اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: بصیرت‏افزایی، حفظ روحیه استکبارستیزی، احیای گفتمان ولایت، شناسایی آسیب‏های اجتماعی و مقابله با تهدیدهای دشمنان و تبیین و ترویج اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه از جمله این ماموریت‏هاست.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز با اشاره به فلسفه شکل‏گیری بسیج در حفظ ارزش‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش مشارکت بسیج در برگزاری جشن نیکوکاری و عاطفه‏ها را ارزشمند و موثر خواند.

نجف‏علی انتظاری تصریح کرد: همکاری بسیج در برگزاری جشن عاطفه‏ها منجر به جمع‏آوری و توزیع بیش از 3 هزار بسته کالا در بین نیازمندان و محرومان استان سمنان شد و این مشارکت در برگزاری جشن نیکوکاری تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول