اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اسفند در یاسوج

مانور ستاد سفرهای نوروزی بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد گفت: مانور ستاد سفرهای نوروزی در تاریخ 20 اسفند ماه با حضور دستگاه‌های عضو در یاسوج برگزار می‌شود.

مانور ستاد سفرهای نوروزی بویراحمد برگزار می‌شود

محمدکاظم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پیش‌رو بودن سال نو و تعطیلات نوروز برنامه‌های میراث فرهنگی و گردشگری در این ایام را تشریح کرد و گفت: مانور ستاد سفرهای نوروزی در 20 اسفند ماه جاری با حضور دستگاه های عضو در یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در چهار نقطه شهر یاسوج خبر داد و افزود: راه‌اندازی تورهای مجاز در شهرستان و خارج از استان از دیگر برنامه‌هایی است که نیازمند اطلاع‌رسانی لازم هستند.

این مسئول ضمن تاکید به دارندگان تورهای مسافرتی در ایام نوروز اذعان کرد: تورهایی که پروانه بهره‌برداری از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را ندارند از خروج هر نوع تور به خارج از استان خودداری کنند در صورت مشاهده و گزارش با تورها متخلف برخورد قانونی اعمال می‌شود.

این مسئول فرهنگی و گردشگری از ایجاد خانه‌های اجاره‌ای در ایام نوروز و استفاده قانونی مسافران از آن‌ها خبر داد و گفت:کسانی که خانه‌های اجاره ای دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند و کسانی که فاقد پروانه بهره‌برداری باشند طبق قوانین در ایام نوروز با آن‌ها برخورد می‌شود.

رحمانی تعداد پایگاه‌های راهنمایان مسافران نوروزی در شهرستان را دو پایگاه عنوان کرد و گفت: یکی از این پایگاه‌ها در میدان مرکزی جهاد و دیگری در ورودی ترمینال یاسوج مستقر و راهنمایی‌های لازم به مسافران را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و توزیع اقلام گردشگری به مسافران نوروزی را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: یک مرکز اطلاع‌رسانی هم در مرکز میدان معلم به منظور اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد در پایان عنوان داشت: ارائه خدمات سفر به مسافران در ایام نوروز بسیار مهم بوده که ادارات شهرستان باید از 20 اسفندماه هماهنگی لازم را برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول