اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

ضرورت وجود کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: وجود کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی ضرورت دارد.

ضرورت وجود کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه خدادوست بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده که در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی یکی از کمیته‌های چهارگانه تخصصی در شورای هماهنگی مواد مخدر استان و به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری فعالیت می‌کند.

وی به تعاملات بسیار خوب بهزیستی آذربایجان غربی با نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: مصوبات ما هر ماه انجام می‌شود و تاکنون 70 درصد از مصوبات عملیاتی شده، 15 درصد در دست اقدام و 15 درصد نیز عملیاتی نشده است.

خدادوست ابراز داشت: 125 هزار نفر از سوی بهزیستی آذربایجان غربی تحت پوشش آموزش‌های مهارت‌های زندگی، ازدواج، دانش زندگی و دیگر مهارت‌ها در محیط‌های کار و محلات قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: 58 مرکز ترک اعتیاد اعم از کمپ، شیلتر و مراکز مشاوره‌ای در بحث اعتیاد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروزه اعتیاد دیگر یک موضوعه مردانه نیست، خاطرنشان کرد: 10 درصد از مجموع معتادان را بانوان تشکیل می‌دهند و در برخی مواقع این رقم به 13 درصد هم می‌رسد.

خدادوست اضافه کرد: در جامعه ما به لحاظ قبح مسئله، اعتیاد خانم‌ها رونمایی نمی‌شود و به همین دلیل ما پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد زنان معتاد بیش از آمار اعلام شده باشد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: اگر به اعتیاد زنان توجه ویژه نشود در آینده با مشکلات بسیار جدی روبه‌رو خواهیم شد و در این راستا وجود کمپ ویژه بانوان در آذربایجان غربی ضرورت دارد.

انتهای پیام/61010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول