اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

احداث کمپ ترک اعتیاد در باشت اقدامی ارزشمند بود

امام جمعه باشت گفت: احداث کمپ ترک اعتیاد در باشت اقدامی ارزشمند بود.

احداث کمپ ترک اعتیاد در باشت اقدامی ارزشمند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی عصر امروز در نشست با فرمانده نیروی انتظامی، دادستان که در دفتر امام جمعه شهرستان باشت برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آرامش حاکم بر اجتماع و شهرهای امروز ما نشأت گرفته از تلاش‌های بی‌وقفه نیروی‌های انتظامی و همت بلند این افراد در راستای حفظ امنیت و جلوگیری از وقوع جرم است.

امام جمعه باشت با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی این افراد در جامعه امری کاملأ آشکار است، گفت: مبارزه با مواد مخدر از مواردی است که نیروهای انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر هزینه و وقت زیادی را برای آن صرف کرده و تمام توان خود را به کار بسته تا جامعه‌ای سالم و به دور از مواد مخدر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر که به صورت جهانی همه گیر شده است برای کشور ما یک تهدید محسوب می‌شود چرا که دشمنان ما درصدد هستند که با ورود اعتیاد به کشور ضربه وارد کنند.

 عبودی گفت: جوانان ما باید هوشیار باشند که دشمن برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

امام جمعه باشت تصریح کرد: اعتیاد مسئله‌ای است که موجب تضعیف جدی باور‌های دینی و معنوی فرد می‌شود و خانواده را رو به نابودی می‌کشاند.

وی افزود: اگر چه اعتیاد یک بیماری است اما در برخورد با این افراد بهترین روش برخورد قانونی است و این در عمل ثابت شده است که تا زمانی که برخورد قانونی با چنین افرادی نشود به اصلاح خود و جامعه نمی‌اندیشند.

عبودی با اشاره به عملکردهای انجام شده برای مبارزه و یا پاک‌سازی افراد از این بیماری اذعان کرد: احداث کمپ ترک اعتیاد در باشت یک گام بلند و اساسی در مبارزه با مواد مخدر بوده است، بنابراین این اقدام باید با نظارت‌های جدی و کافی همراه شود که مبادا با کوچک‌ترین سهل‌انگاری هدف از ایجاد چنین مکانی به هدر رود.

امام جمعه باشت از تمامی دستگاه‌های فرهنگی خواست در این راستا همکاری کنند و تفکر و اعتقادات افراد را نسبت به این امر روشن کنند.

انتهای پیام /82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول