اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد

نقش موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد تعامل بین مردم و مسئولان

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بر نقش موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد تعامل بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

نقش موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد تعامل بین مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این همایش اظهار کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان هنر هشتم جایگاه رفیعی در جامعه دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که روابط عمومی‌ها با داشتن فن ارتباطی قوی و تخصصی می‌توانند تعامل خوب و سه‌جانبه‌ای با مردم، کارکنان ادارات و سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌ها داشته باشند، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان معین مردم می‌توانند در بحث تکریم ارباب رجوع نقش موثری ایفا کنند.

زارعی در ادامه با بیان این‌که جایگاه روابط عمومی‌ها آن‌گونه که باید و شاید در ادارات و سازمان‌ها به آن توجه نشده است، گفت: عضو پیونددهنده بین مردم، کارکنان سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌‌ها روابط عمومی‌ها هستند که باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی اذعان کرد: شرایط جدید و ارتباطات اقتضا می‌کند که مساله روابط عمومی‌ها از سوی مسئولان مورد توجه قرار گرفته شود چرا که برخی مدیران موضوع روابط عمومی‌ها را تنها تبلیغات می‌دانند و شاید آن‌گونه که باید و شاید به اصل و اساس وظیفه و اهداف روابط عمومی‌ها توجه نشده است.

زارعی در ادامه تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی‌ها باید به نحو مطلوب و بهتری تعریف شود و مردم را با جایگاه آن‌ها آشنا کنیم چرا که متعامل‌ترین بخش اداری که می‌تواند روابط بین مردم و دستگاه‌ها را ایجاد کنند روابط عمومی‌ها هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که در بسیاری از جایگاه‌ها حقوق مردم مورد توجه قرار گرفته نمی‌شود، گفت: بی‌شک هر فردی در جامعه دارای حق و حقوقی است که اما به دلیل عدم آگاهی و شناخت جایگاه حقوقی از آن بی‌اطلاع هستند.

این مسئول نقش روابط عمومی‌ها در احقاق حق مردم در برخی ادارات و سازمان‌ها که از آن بی‌اطلاع‌ هستند را موثر عنوان کرد و گفت: مردم برای حق خود باید مراحل طولانی اداری را طی کنند که نقش روابط عمومی‌ها در آشناسازی مردم با حقوق خود در این خصوص می‌تواند موثر و کارساز باشد.

وی با تاکید بر این‌که شغل روابط عمومی کاری همراه با ذوق، ابتکار و فشارهای روانی فراوانی است، اذعان کرد: در جلسه هم‌اندیشی امروز باید مدیران روابط عمومی تجارب خود را با هم در میان بگذارند و فرصت را برای تبدیل پیشبرد امور و اطلاع‌رسانی مناسب فراهم کنند.

انتهای پیام/82011‌/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول