اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره خبر داد

برگزاری سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین در قزوین

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره در قزوین از برگزاری سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین در قزوین خبر داد.

برگزاری سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد نصیرلو صبح امروز در سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد خبر و فضای مجازی در دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود.

وی در خصوص سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با بیان اینکه قرن 21 قرن انفجار اطلاعات است، بیان کرد: قرن بیست و یکم از این ویژگی برخوردار است که در هر زمینه و عرصه‌ای اطلاعاتی به فراوانی در دنیا موجود است و افراد باید به منظور موفقیت در حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کاری و شخصی زندگی خود برای فراگیری این اطلاعات و ارتقای سطح آگاهی خود تلاش کنند.

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با اشاره به برگزاری مرحله نشست از این سلسله سمینارها با عنوان نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد مشتری‌مداری در آذرماه سال جاری ادامه داد: امروزه ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، خدمات و در نهایت فروش، چراغ راه هر فعالیت حرفه‌ای محسوب می‌شود و هیچ دستگاهی نمی‌تواند ادعا کند که از آن بی‌نیاز است.

نصیرلو با بیان اینکه روش‌های مذاکره و کسب و کار در جامعه و شرایط امروزی تغییر کرده و حتی برخی از آنها در حال حاضر فاقد کارایی است، تصریح کرد: در چنین شرایطی با توجه به گسترده‌تر شدن حجم کسب و کار و افزایش روزافزون انتظارات مشتریان، دستیابی به موفقیت نیازمند به‌روز کردن اطلاعات است.

دبیر سمینار زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره عنوان کرد: به همین منظور نسبت به برگزاری این سمینار در راستای آموزش فنون نوین مذاکره و بهبود فضای کسب و کار و صنعت در استان قزوین و در نتیجه کشور اقدام شد.

وی هدف نهایی از برگزاری سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق را ارتقای دانش، بینش و فرهنگ جامعه، اعتلای استان، کسب مهارت‌ها و فنون مرتبط با اجرای این فنون در مذاکرات عنوان کرد.

در این سمینار جمعی از نمایندگان شرکت‌های خصوصی و بیمه‌ها، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات، صاحبان اصناف و صنایع و کارکنان بانک‌ها حضور داشتند.

محمود محمدیان که دکترای بازاریابی است و عضویت در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دبیری کنفرانس ملی بازاریابی، تدوین نقشه جامعه بازاریابی کشور و عضویت در هیئت مدیره انجمن بازاریابی را در کارنامه دارد، با محوریت خطاهای مذاکره ایرانی پیش از مذاکره، حین انجام آن و پس از مذاکره در این سمینار سخن گفت.

همچنین احد حیدری دیگر سخنران سمینار تخصصی زبان بدن و تکنیک‌های نوین مذاکره با رویکرد کسب و کار موفق، کارشناس ارشد مدیریت MBA و مشاور بازاریابی و فروش ضمن بیان اصول مقدماتی در مذاکره و فروش موفق، در خصوص دستیابی به چنین مذاکره‌ای سخنرانی کرد.

سخنرانی نیما کیمیایی کارشناس ارشد بازاریابی ـ بازرگانی بین‌الملل و عضو رسمی باشگاه مدیران موفق نیز به تأثیر زبان بدن بر موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات اختصاص داشت و در آن بر اهمیت و چگونگی کنترل زبان بدن برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات تأکید شد.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول